... Bijdrage aan het 10 puntenprogramma van Trudo

Bijdrage aan het 10 puntenprogramma van Sint Trudo

Wat heeft het Klantenplatform voor onze klanten bijgedragen aan het 10 punten programma van Sint Trudo?

De vraag is gemakkelijker gesteld dan beantwoord. En dat komt omdat het Klantenplatform al vanaf het prille ontstaan, van bijvoorbeeld een idee op een bierviltje, meegenomen wordt in het hele ontwikkelproces van idee tot beleid. Dan is het erg moeilijk om precies aan te geven wat allemaal vanuit het Klantenplatform is gekomen.

We hebben toch wat voorbeelden weten te benoemen namelijk:

  • Verduurzaming: Doordat de verduurzamingsmaatregelen gekoppeld worden aan het planmatig onderhoud wordt er geen huurverhoging gevraagd. 
  • Betaalbaarheid: Ook voor de komende 5 jaar bij betaling via automatisch incasso maximaal verhoging met de inflatie. 
  • Bereikbaarheid: de komende 5 jaar wordt er zo’n € 430 miljoen in nieuwbouw geïnvesteerd in sociale huurwoningen met minimaal 80% een huurprijs onder de aftoppingsgrens (€ 628,76)+ en energie neutraal. 
  • Zeggenschap: De huurders krijgen meer zeggenschap over hun eigen complex in de vergadering van de VVE.

Zeggenschap: 

De zeggenschap is wettelijk verlegd naar complexniveau. Dat houdt voor de bewoners in dat het erg belangrijk is om in de contacten met Sint Trudo goed voorbereid het gesprek in te gaan.

Inloopspreekuur:

Mochten er zaken zijn waarbij het Klantenplatform een rol kan spelen, dan kan er gebruik gemaakt worden van ons inloop spreekuur. Elke 1e donderdag van de maand vergadert het dagelijks bestuur. Graag even aanmelden 14 dagen van te voren per email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) over welk onderwerp je hulp nodig hebt.

Bron: Trudo

   
Copyright © 2018 Stichting Klantenplatform. Alle rechten voorbehouden.